Ihre Zukunft
bei GBneuhaus

Stellenangebote

Produktionsmitarbeiter/innen im 3-Schicht-Betrieb

Wir suchen ab sofort für die Beschichtungsproduktion neue Mitarbeiter/innen in Vollzeit im 3-Schicht-System.

Wir setzen gute Deutschkenntnisse, Teamfähigkeit und eine absolut sorgfältige Arbeitsweise voraus.

Die regelmäßige Arbeitszeit ist im wöchentlichen Wechsel:
06 - 14 / 14 - 22 / 22 – 06 Uhr

Student trainee

Field of activity:

  • Working on Roadmaps for R&D projects and Sales and Marketing projects for the market and customers in India

  • Market screening and analysis for sol gel coating technology and closed technology fields in India

  • Providing information to the Sales managers in Germany and India


Responsibilities:

  • Support the Productmanager in Neuhaus and the Cooperation Partner in Pune

  • Support of the Sales activities and acquisition in India

  • Support of the R&D Department referring projects from India


Your profile:

  • Technical course of studies, like Chemstry, Physics,Biology or Engineering, ideally first experiences with coating and/or nano technology

  • Team work and customer focused

  • Advanced command of English, German skills, ideally origin from State Maharashtra (India)


We offer:

  • An interesting job challange in a future proof, medium sized, family orientated company

  • Fair payment, temorarily accomodation

  • Future perspective and responsibility in our Indian activities

  • Open for seminar papers and master’s thesis

Ich habe vor 15 Jahren hier meine Lehre als Flachglasmechaniker begonnen und seitdem habe ich immer wieder die Möglichkeit erhalten Neues zu erlernen und mich weiter zu entwickeln (Abschluss Lehre, Schichtleiter Glaszuschnitte, Mitarbeiter Flüssigbeschichtung, Messtechnologe + innerbetriebliche Logistik, Fertigungsleiter).

Meine Identifikation mit der GBneuhaus ist sehr hoch, die Firmenphilosophie ist nicht nur eine Phrase, sie wird vom Geschäftsführer bis zum Mitarbeiter in der Produktion gelebt.

Für mich persönlich ist die GBneuhaus meine Firma und ich möchte sie mit meiner Arbeitskraft verbessern und ein Teil des Erfolgs sein.

Markus Heinze | Leiter Qualitätssicherung